Yükleniyor...

Pilates (ileri düzey)

350 kcal yaktırır (min.)
50

dakika

Zorluk Seviyesi: Yüksek
Katılımcı limiti
15
Eğitmenler:

İLERİ DÜZEY PİLATES DERSİ

Pilates, hem eğlenceli hem de sağlıklı ve benzerlerine göre daha hızlı kilo verip, incelmenize zayıflamanıza yardımcı olacak hareketleri çok kolay bir biçimde yapabileceğiniz, bir dizi hareket ve egzersizler bütünüdür. Pilates ile özellikle karın, kalça, bel ve basen bölgelerinizde birikmiş olan yağları eğlenceli ve yorucu olmayan hareketler ve egzersizler ile kısa sürede eriterek, yeni ve sağlıklı bir forma kavuşabileceğiniz gibi aynı zamanda kas ve iskelet sisteminde oluşabilecek problemleri (bel fıtığı, boyun fıtığı, boyun düzleşmesi, skolyoz, kifoz, lordosis vb) engellemek için koruyucu olarak uygulayabilirsiniz.

Pilates hareketleri, gymball ya da pilates topu olarak bilinen yuvarlak ve esnek yapılı bir top ile yapılır ve bu esnekliği sayesinde çok çeşitli hareketleri üzerinde gerçekleştirme imkanı sunar.

Joseph Pilates “10 seansta farkı hissedeceksiniz. Yirmincide farkı görecek ve 30. seansta tümüyle yepyeni bir vücuda sahip olacaksınız” demektedir.

  • Podium_Fitness_Dikmen-Pilates_3
  • Podium_Fitness_Dikmen-Pilates_2
  • Podium_Fitness_Dikmen-Pilates_1
Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram